Thursday, 16 October 2014

~khamis & thursday~

Assalamualaikum....

Sekejab jer dah hari khamis hari ni....pergghhhh awat lak pagi  ni mata ngantuk giler nihhhh...nak kata tido lambat malam tadi tak jugak mungkin sbb letih kot banyak kerja-kerja yang perlu diselesaikan...walauapa pun syukur alhamdulillah semalam Angah dah habis menduduki peperiksaan PT3 dan hari ni sekolah Angah adakan majlis akhir tahun bagi Pengawas Sekolah...sebagai seorang ibu akan mendoakan semoga Angah mendapat keputusan yang baik dan lulus dalam peperiksaan PT3 ini...mudah-mudahan...aminnnn